ورود

ثبت نام




خطا

شما به این صفحه دسترسی ندارید

There is no translation available.

کاربران عزیز جوملاشیر سلام،

همانطور که اطلاع دارید جوملاشیر سیستم خود را از حالت امتیازی به عضویت ویژه تغییر داده است. (چرا؟)

با اینحال کاربران هنوز می توانند از طریق تبادل افزونه با ما امتیاز کسب کنند و امتیازهایشان را برای خرید عضویت ویژه مصرف نمایند.

  1. مبادله اکانت افزونه ها یا قالب هایی که از سایت اصلی آن ها خرید کرده اید و در حال حاضر فعال می باشند. (اسامی افزونه هایا قالب هایتان را برای ما به همراه تاریخ مانده از عضویت آن ایمیل نمایید. ما آن را بررسی کرده و در صورتی که اکانت آن را نداشته باشیم، آن را با شما تبادل می نماییم)
    • برای نمونه در صورتی که اکانتی 3 ماهه در سایت دیگر به مبلغ 48 دلار خریده باشید و آن را با ما مبادله کنید بر اساس زمان باقی مانده از آن به شما امتیاز می دهیم. به طور مثال اگر 3 ماه مانده باشد 48 امتیاز دریافت می کنید و اگر 2 ماه مانده باشد 32 امتیاز دریافت می نمایید.
  1. ارسال آپدیت افزونه یا قالب های ما که در این صورت به ازای هر آپدیت 2 امتیاز می گیرید.
There is no translation available.

با سلام و احترام خدمت شما کاربران گرامی

JoomlaShare گروهی کوچک ولی توانا در ضمینه طراحی سایت توسط سیستم مدیریت محتوای قدرتمند جوملا می باشد.

ما در طی سالیان کاری خود افزونه های مختلفی را تست و استفاده نموده ایم و بسیاری از افزونه ها و قالب ها را جمع آوری نموده ایم.

با توجه به تحریم بودن کشور عزیزمان از طرف سایت PayPal خرید افزونه های خارجی برای هموطنانمان سخت می باشد در نتیجه تصمیم داریم این افزونه ها و قالب ها را با قیمتی بسیار مناسب و استثنایی در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم.

همیشه سعی خواهیم کرد که آخرین نسخه ها و مناسب نسخه های مختلف جوملا را برای شما فراهم نماییم.

خرید در این سایت به صورت عضویت ویژه می باشد.

صاحب امتیاز سایت: محمد حسنی اقتدار

دانلود از سایت JoomlaShare به صورت عضویت ویژه می باشد.

با خرید عضویت ویژه، شما می توانید به تعداد اعلام شده در آن عضویت دانلود جدید نمایید و همچنین به روزرسانی های افزونه های دانلودی خود را در صورت بارگذاری در سایت به صورت رایگان دانلود نمایید.

برخی از افزونه ها توسط خود ما خریداری شده است و برخی دیگر توسط دوستان و همکاران ما و برخی نیز از طریق تبادل با کاربران.

سایت JoomlaShare کلیه افزونه ها را قبل از بارگذاری از لحاض عدم افزوده شدن کد مخرب و یکسان بودن نسخه با نسخه اعلام شده بررسی می نماید.

پشتیبانی افزونه ها به عهده ما نبوده و در صورت نیاز به پشتیبانی می بایست افزونه را از سایت اصلی خارجی آن افزونه به قیمت اصلی خریداری نمایید.

کاربران اجازه انتشار لینک های افزونه های خریداری شده در سایت را ندارند و در صورت مشاهده، دسترسی فرد به سایت و لینک ها مسدود خواهد شد.

کاربران اجازه اشتراک اکانت خود در سایت با اشخاص دیگر را ندارند و در صورت مشاهده، دسترسی فرد به سایت و لینک ها مسدود خواهد شد.

کاربران اجازه انتشار افزونه های دانلودی در سایت های دیگر را ندارند و در صورت مشاهده، دسترسی فرد به سایت و لینک ها مسدود خواهد شد.

ما توسط هزینه هایی که شما بابت خرید افزونه پرداخت می کنید اقدام به خرید افزونه های جدید می نماییم لذا لطفا از انتشار افزونه ها خودداری نمایید و به جای آن سایت ما را به دوستان خود معرفی نمایید.

با حمایت شما ما توان خرید افزونه های جدید و به روزرسانی افزونه های موجود را خواهیم داشت.